Chillidill

Det blev mycket skratt igår och en god pizza från nya pizzerian på det!
Frida pallrade sig till Gnosjö för att umgås med oss, mycket bra val :)
Påsk försöker planeras in på bästa sätt, som det ser ut nu så blir det
god mat och eventuellt en utgång. Jag är nöjd bara jag får umgås med
mina favoriter! Ska bli kul att Matilda kommer hem igen också!
Mitt toppenhumör sitter fortfarande i och jag känner mig väldigt glad!
Det blir en lugn Lördag..tänkte sätta mig i en stol med en bok i handen
ute på altanen. Drömma mig bort en stund!

/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: matilda

jag är glad att få komma hem igen :)

2009-04-04 @ 22:56:20
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0