Daddy cool rockar loss

Det är ljuva toner när man stiger upp på morgonen. Pappa står och sjunger,
det gör han alltid när han vaknat på rätt sida. Idag sjöng han nått där han även
fick in Gibson i meningarna. Jag började skratta och fråga om han kom på den
precis. Men nej det finns visst en låt som går så och han lägger bara in lite egna
ord lite här och var. Ja så kan det vara en morgon hemma hos Nilssons när
morgonstund har guld i mun! :)

Idag har jag iallafall hunnit gå till tandläkaren, vilket gick bra och inte massa tusen
lappar som ryker. Efter det hämtade jag upp min fina vän Petra och vi tog oss ett
styrkepass på friskoteket. Dock väldigt jobbigt med träningsvärken sen kick and
boxen och det som mest tränades var munnen. Tjöt tjöt tjöt! Blir så glad, det är
så mycket framöver man ser fram emot! Vi är ett steg närmare vårt "the hills" liv! ;)

Somnade väldigt sent inatt och sov bara två timmar så känner nu att tröttheten börjar
komma ifatt mig lite. Men jag somnade med ett leende :)


/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: petra

The hills förvandlas sakta men säkert till the Gnosjö. Fasiken det lät bättre i mitt huvud. ;)

2009-04-07 @ 11:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0