En dag i värmens tecken..

Började med att försova mig, den nya telefonen är alldeles för
lätt att snooza med. Man behöver bara vända på den och somna
om. Nicht gut men så skönt. Petra fick i vanlig ordning vänta på
mig och se mig komma rusande med ett "förlåt" och så skrattar vi.
Morgonsimmet var skönt, känner sig mycket piggare och redo för
en dag som vi insåg skulle bli riktigt het! Idag var det sommar i
Gnosjö, så otroligt varmt och skönt!
Efter jobbet gick jag till Petra för att umgås lite med henne nu
när inte hon kan vara med imon :(. Väldigt ledsen över det, kommer
kännas som att jag är halv imon! Ingen Sandra utan Petra.
Tro det eller ej men jag hann även med att jobba på Allpacko en
sväng idag. Körde sedan ett träningspass med Emilia, riktigt kul =)
Mamma har gått och blivit jordgubbsfantast, här serveras det
jordgubbar varje dag. Mmmm.

Nu ska jag upp och krypa till sängs med öppet fönster!
Vi ses väl på Logen imon? :)

/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Johanna

Lätt att vi sääääs ;D

2009-04-29 @ 23:05:15
URL: http://jujulina.blogg.se/
Postat av: Sandra

oh vad kul Johanna!:) saknar dig såå!

2009-04-30 @ 09:24:13
Postat av: Johanna

och jag saknar dig! men ikväll hoppas jag på att vi ses :D

2009-04-30 @ 10:03:10
URL: http://jujulina.blogg.se/
Postat av: Petra

Läs mitt inlägg så får du se att jag inte alls är bitter eller så. ;)

Imorgon ses vi väl. Ska ju jobba till halv fyra. Men efter det kan vi väl ses. :)

Du är bäst!

Puss Krama

2009-04-30 @ 12:34:22
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0