Ett skratt förlänger livet.

Denna dagen har jag skrattat mig igenom, det har varit
en riktigt bra dag. Jag känner mig allmänt lycklig!
Det finns inget bättre än att få skratta hejdlöst utan att
det är de minsta tillgjort.
Jag har de bästa omkring mig, de som gör min vardag
och de som lyckas få mig att skratta mig till ett längre liv!
                             Lycka är nyckeln.

Annars har jag pratat med Matilda samtidigt som jag suttit
på youtube och lyssnat på Ronan Keating, underbara
människa med underbara låtar.. undrar om de går att spela
på ukulele? ;)

Nu ska jag slå mig ner i soffan med massa jordgubbar och
invänta Desperate Housewives.


/Sandra♥







Tack för din omtanke.
Postat av: matilda

din osociala jävel.. ;) Naaaaj, jag bara skojar! Vi får passa på att prata i telefon så länge du har 3 ju ;)

2009-04-21 @ 22:37:16
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: petra

Söting. Hoppas din dag varit bra. Frågade inte alls om din dag förut när jag ringde. Var så glad att min apu gick så bra! Ses imorgon vännen!

Puss Kram

2009-04-21 @ 23:02:51
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0