Livet är inte de dagar som gått..

Vilken härlig dag jag har haft och den är inte slut än!
Började dagen med ett morgonsim med Petra för att
sedan gå hem till henne och äta en kanonfrukost!
Med dialoger som bara vi kan få till;
Petra - Salt är inte gott i bare.
Sandra - Jag vet inte, jag brukar inte äta salt i bare.
Petra  - (skratt) Det var ju inte så jag menade, jag menar
               om man får för mycket när man saltar på ägget.
Sandra - Ja..du menar när det kommer som i en klumpsumma?
                                            s k r a t t
Jag vet inte riktigt, men be aldrig oss två "slå ihop våra kloka huvuden".

 


Jag lämnade sedan Petra med disken och gick till Bernts för att ta en fika
med Linnéa som varit sjuk från jobbet. Väldigt trevligt!
Efter fikat kände jag inte riktigt för att gå hem (orkade inte) så jag gick tillbaka
till Petra och vi fortsatte skratta. Du är så enkel Petra, så bra!
Nu ska jag snart hämta Matilda som äntligen (!!) kommit hem från Växjö! Fotboll i
hillerstorp är vad det blir. Vilka vänner jag har! :)

Nä, livet är inte de dagar som gått .. utan de man minns!


Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Det var en så bra dag. Flera sånna dagar tack! :)

2009-04-09 @ 11:10:28
Postat av: Anonym

vilken vän vi har:) hihi

2009-04-09 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0