Med solen i ryggen och vinden i mitt hår..

Det härliga vårvädret fortsätter att berika oss. Det är just detta som
gör att man uppskattar årstiderna. Känslan när våren är på ingång
är helt underbar, lycka!
Har hunnit med lite jobb idag, blev en väldigt slapp dag. Bio och sedan
har vi bara varit ute. Redan klockan tolv kunde jag vandra hemåt!
Gick direkt ut på altan för att sätta mig i solen, somnade bums.
Det var så skönt!

Imorgon ska jag försöka ta reda på hur länge till jag får vara kvar på skolan.
Har redan gått två månader, one to go..vad jag vet. Men behöver de mig längre
så stannar jag. Kommer kännas så tomt sen när det väl är över. En upplevelse
jag sent kommer glömma och som jag alltid kommer bära med mig.
För er som inte vet har jag hand om 3 barn från Somalia, två pojkar och en flicka
som kom till Sverige innan jul. De är 7,8,9år gamla. Så det har varit fullt upp med
att försöka förstå  varandra då det Somaliska och Svenska språket inte går att
relatera till varandra nånstans. Det har varit tufft stundtals men för det mesta har
det gått riktigt bra och jag har fastnat för dessa tre små själar.. =)
Skulle de dock vara över sista april så åker jag och Frida till Kreta i 2veckor (!!).

Nu blir det solen igen..





/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Kreta? Nejdå, det låter inte alls underbart! ;)

2009-04-02 @ 19:43:35
Postat av: sandra

haha, nä det gör ju inte det :)

2009-04-02 @ 21:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0