Mysfaktor på det.

Hitills har min Fredag var mysig och helt underbar. Jag är otroligt glad idag
och känner mig väldigt lycklig överlag! Det finns nog mycket som spelar roll
i det men en som spelade roll idag är iallafall "lillkillen", vi har haft en mysig
fredag och vi har skrattat mycket idag :) Har en känsla av att dagen kommer
fortsätta samt sluta lika bra som den börjat. Ikväll ska jag till Petra som ligger
hemma i feber, det blir en TVkväll och en hel del prat skulle jag tro.Kvalitetstid
så det smäller om det! Det blir hög mysfaktor denna Fredag and I like it a lot!

Lyckorus! :)



/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: petra

<3

2009-04-03 @ 17:32:19
Postat av: sandra

right back to ya!

2009-04-04 @ 10:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0