sista gången..

Idag var det avslutning på Kick and Boxen, lagom jobbigt!
Fick jättegoda mackor och saft efteråt,men som man
skakar.. :) Tråkigt att det var sista gången..men jag och
Petra ska köra själva i sommar!
Var på Au Pair möte idag, väldigt sugen nu då man har
fått massa inspiration! Vi får väl se vad som händer, får
väl iallafall fylla i papperna denna gången. Blev ännu mer
peppad då jag fick veta att man skulle kunna läsa sociologi
på Havard. Hur ballt hade inte det varit? Drömmar..
Imorgon är det dax för skola igen..är väldigt pepp nu då jag
fått förnyad kraft bara genom detta möte. Blir även en sväng
till Värnamo med sis imon,ordna med pass och köpa lite
nödvändiga ting. Jag&Linneá med Infinity på högsta volym..
de fattas bara Bea.. :)

Nu ska jag krypa ner i sängen med min nyinköpta bok "Åse"..
Godnatt.  /Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Frida

Hahhaah ja man skakar så efter ett hårt pass med boxningen ;) men då har man kämpat! hehhee

hoppas början av veckna varit bra.

Sj har de varit hektiskt hahaha



Sov gott sen gumms



KRAMKRAM

2009-04-29 @ 21:30:02
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: bea

du älskar mig!

2009-05-04 @ 13:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0