Sysslolösa i Gnosjö

Sitter hemma hos fröken Petra då hon tidigare idag tvingat mig hit mot min vilja. ;)
Kvällen började med självmordsplaner eftersom vi lever som vi gör i lilla GNOSJÖ.
Vi ändrade oss inne på la konsum då vi träffade på två riktigt stolta gnosjöbor,
nämligen Skogan&Teddy. De hade flytt "bonnhålan" Jönköping för att komma hem
till storstaden Gnosjö. Skratt på det! Kvällen artade sig genom 3h försök i att förstå
datavärldens språk! Gick väl lite sådär. Ju längre kvällen gick började hjärnan sakta
att tryta då man säger en mening från mig som "Vad heter second hand?" och i samma
veva pratar Petra med min Tobbekusin som i ett försök att förklara vad ett radhus är
säger "dom bor i ett sånt hus, där det är tre hus i ett, typ radhus." Det ligger i släkten =)

Filmen Rallybrudar som vi hade hyrt  var ingen hit insåg vi efter typ tio minuter så vi
bestämde oss för att sysselsätta oss med något annat. Vi busringde via en hemsida på nätet.
Vårt offer fick bli Björnell och han blev riktigt blåst! Men tog det som en gentleman :)
 
jaa. Så nu sitter vi här halv tre på natten och har slut på ideér. Så om ni vill klaga på vårt
osammanhängande inlägg så gör det en annan gång!!


Endast för dig Jonatan♥♥

/Sandra&Petra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: matilda

Ni är knas, massa knas :)

2009-04-05 @ 11:20:15
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0