Tungt.

Huvudet känns alldeles tomt just nu. Bara en slående trötthet.
Nervositeten har släppt och då kommer den där huvudvärken
smygandes. Just nu känns det overkligt att man ens suttit där
och lyssnat på allt som sagts. Att det finns människor som är
så otroligt hemska. Jag är en otroligt snäll människa och det
är inte ofta jag hyser agg eller känner av det starka ordet hat.
Men idag gjorde jag verkligen det, jag förstår inte heller hur man
kan ha samvete till att undanhålla sanning. På 2cider och en grogg?                  
                                    s k r a t t r e t a n d e.
Men som advokaten sa, alla ser vi olika på sanningen beroende
på vem man är vän med och på vems sida man står. Men ändå?
Nu är det iallafall över och nu kan vi alla lägga detta bakom oss.
Men du är inte värd en tanke. Du existerar inte i iallafall min värld.


Min fina vän kommer lyckas med allt det hon kommer ta sig an i
livet, det finns inget som hon inte skulle klara!
Petra du är värd allt det bästa och du kommer få det. Jag är oehört
tacksam över att ha dig i mitt liv och jag finns här för dig i alla lägen.
Jag älskar dig!


/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Johanna

Sandra du skulle hört av dig så kunde jag hängt med dig på den.

Hoppas allt gick bra och så :)

<3

2009-04-23 @ 17:41:18
URL: http://jujulina.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag älskar dig vännen! Tack så mycket. Tack både till dig och matilda. Ni underbara! Värda allt guld och kärlek i världen! PUSS

2009-04-23 @ 21:04:59
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: matilda

Hon är bra, våran vän Petra :) Du också för de delen ;) PÖSS!

2009-04-27 @ 12:23:59
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0