Lite allmänt sådär..

Ännu en vecka har sprungit förbi,allt rullar på och ibland går det
alldeles för fort. Jag har haft en underbar vecka och fina kommentarer
av alla underbara barn har jag fått. Är man inte på humör när man
är påväg till jobbet så blir man det när man kommer dit!
Imorgon ska jag prova på ett nytt jobb då jag ska jobba med en man
som har svår autism. Börjar bli lite smått nervös nu, jag kan bara göra
mitt bästa och jag har gett mig tusan på att jag ska fixa det här.
Nog om jobb.

Som mina kära vänner redan har skrivit om så är det så mycket man
ser fram emot nu! Inga stora grejer men logen-premiären är väl ändå
ett måste och 30april öppnas portarna. Sjukt kul! :)
Skulle behöva ett stopp utomlands, har blivit så inspirerad de senaste
dagarna och känner ett riktig sug efter lite annan atmosfär.. Vi får väl
se vad mina vapendragare tycker om den saken..

Känns väldigt tomt nu när Petra är på fotbollsläger och Matilda är
back in Växjö.. Skrattade gott åt Matilda innan när hon ringde och
berättade om en incident. Du är inte klok! Tack för att telefonerna
finns, vet inte hur jag hade klarat mig annars!  
Långa goa samtal, det gillar vi ;).

Nu är det dax för mig att krypa till sängs om jag ska orka med
dagen imorgon. Nu börjar det bli lite smått nervöst..
Godnatt för mig!

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: matilda

jag gillar att prata i telefon och skratta med dig, hihi. På onsdag är jag back in gnosjö i några dagar då kan vi prata in real life! :)

2009-04-17 @ 22:21:12
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0