Härligt umgänge..

Dagen började med en fika på Bernts (igen) fast denna gången med Johanna,
mycket trevligt :) Sedan gick jag i vanlig ordning hem till Petra, dit även Matilda
kom och hon överraskade oss med varsitt påskägg! (Fast hon var ju skyldig oss
det via vårt "glad-påsk-mms".)  Så snällt!

                  

Vi satt och funderade länge på om vi skulle gå på picknick i det fina vädret..men
tillslut bestämde vi oss för att gå till skogen och ta lite kort. Det var riktigt roligt!

                 
             Sandra                          Matilda                          Petra

Nu sitter jag här hemma och väntar på att lillasyster ska komma hem från Polen,
vill höra massa skvaller. :) Jag vill ännu en gång nämna att jag är otroligt stolt över
mina vänner, för att ni vågar vara era själva. Ni är alldeles underbara!
Jag låter bilderna tala i detta inlägget och eftersom det blev så "bildligt" avslutar jag
med ett   ..                                                  Tjarråå!

                        


Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Fasiken sikka snyggingar. :) Du är bäst! <3

2009-04-09 @ 23:03:58
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Johanna

saknar dig med sandra!

vi får ta oss en tur och köpa varsin ny mobil ;)

2009-04-10 @ 11:45:38
URL: http://jujulina.blogg.se/
Postat av: matilda

det var massa skoj, hihi :) snyggisar!

2009-04-10 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0