Godmorgon

Jag tog ledigt resten av veckan och känner redan nu att jag gjorde
helt rätt i det. Ska träffa Johanna i veckan och det var inte igår ..
sen ska jag och Linnea hinna med en date också. Fika i mängder!
Sitter och funderar på vad jag ska ta mig för idag, väcka sis och gå
runt sjön med hundarna kanske..Minstingen är ju inte hemma nu,
annars brukar hon vara den som jag kan få med mig överallt! Men
just nu befinner hon sig i Polen och strosar runt. Vi skickade
"jag älskar dig" sms innan. Ibland kan vi :)







Lite frukost kanske..

Tack för din omtanke.
Postat av: Johanna

Det var dig jag tänkte på när jag uppdaterade ;)

2009-04-06 @ 13:04:24
URL: http://jujulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0