Dagen efter

Såg nu att gårdagens inlägg blev lite "outside the box" men så går det när
en Sandra och en Petra ska försöka slänga ihop nått halv tre på natten. :)
Detta har varit en så otroligt skön helg med mycket skratt och väldigt mycket
mys! Ikväll avslutas den med ett hårt kick and box pass!
Funderar på om jag ska vara ledig resten av veckan,känner att jag behöver
ladda batterierna och bara ta det lugnt här hemma. Vi får se vad Daddy tycker
om den saken..

Vaknade upp till en grå himmel idag och lika fort som jag såg det kröp jag ner
under täcket igen. Härligt att kunna ligga och dra sig sådär. Blev rätt sen igår
och ännu senare för mig då jag inte kunde somna när jag kom hem. Ni vet
hur man släcker lampan, blundar så hårt man kan och tänker sov sov sov men
man vet att det lönlöst och så tänder man lampan igen. Försöker läsa en bok
tills man somnar. Men för varje sida kunde jag inte riktigt komma ihåg vad jag
precis hade läst för jag tänkte alldeles för mycket på annat. Jag har kommit in
i en riktigt tankeperiod..har en känsla av att det kommer komma ett inlägg om
det senare när jag fått lite bukt på hur jag ska samla ner allt på ett "papper".
 
Tack för en underbar helg iallafall! =)


/Sandra♥



Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Tack själv! Utan dig denna helgen hade jag nog avlidit. Puh! du är underbar! :)

2009-04-05 @ 14:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0