Don´t mess with me today.

Sista lediga dagen började med en promenad runt sjön i ett
försök att piggna till sen frukost på det. Men tröttheten kom ifatt
och sängen med ett Grey´s Anatomy maraton var väldigt lockande,
somnade bums. Blev väckt av att de var dax för lite lätt mat såhär
på dagen. Vad gott tänkte jag! Vilken bevikelse kokt korv med bröd,
kokt korv är bland det vidrigaste jag vet om det inte är bullens.
Ni vet hur man biter i korven och så låter de sådär krrrrssst. Tänk
er då att ha blivit väckt och komma ner helt yrvaken till detta, som tur
är så var jag väldigt sansad idag och bet ihop. Ett korvbröd och en
clementin senare kändes det lite bättre..får vänta på potatisgratängen
och grillad kyckling sen istället. (ja ni som nu tänker "sandra & kyckling?"
jag har lärt mig att börja äta det till viss del). Varför är jag så kräsen för?

Nu sitter jag här och inser att jag måste ha lite planeringstid inför veckan,
sista minuten som alltid. Men det får bli en repetitonsvecka för barnen
denna veckan...ska bli så skönt att få se deras glada miner imorgon!
Planera Sandra!

Mamma har fått rena resenojjan (vad har jag för inverkan på folk egentligen)
hon kom hem med resetidningar och har beställt resekataloger och nu är
det allt från båtluffning i Grekland till att vandra runt i Tokyo.
Vi kan väl åka nånstans hela familjen i sommar säger hon! Ja det kan vi göra
eller nä just det jag jobbar hela sommaren (!!).

Inte nog med det så är min mobil "out of order" den vill inte lyda mig. Ibland
försvinner allt på den och efter en stund kommer det tillbaka. Den tror att
den är en touchmobil och har därmed gjort att så fort man snuddar den översta
knappen så vet man inte riktigt vilket äventyr man ger sig in på. Som sagt Johanna,
hör av dig så åker vi och köper varsin ny mobil. :)

Sitter även och funderar på hur hösten kommer bli. Vad ska hända med mig?
Skola? Au Pair? Volontär? Backpacka?
Jag bestämmer mig i mitten av sommaren, så får det bli.

Nä hörrni, idag verkar det inte vara mycket som går min väg.
Idag är jag Sandra med kort stubin!


Tack för din omtanke.
Postat av: Johanna

Jaaa vi gör det! jag vet vilken jag vill ha nu, men den har inte släppts än. Men när den släppts så kan du komma upp till mig så köper vi mobiler och sen hänger vi och lyssnar på ringsignalerna ;)

2009-04-13 @ 19:54:07
URL: http://jujulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0