Vår!

Efter slask och snö, regn och rusk så har våren äntligen kommit till lilla Gnosjö.
Dagen började med morgonsim och frukost med Petra för att sedan bege sig till
skolan. "Mina barn" var på topp och idag kändes det väldigt tungt, kanske för att jag
hade mina tankar någon annanstans. Imorgon får det bli bättre då det bara är jag och
"min lilla flicka". Vi ska gå på bio eller i varje fall titta på film i aulan på GKC, har inte varit
där sen jag tog studenten. 2år sedan.. vad har jag gjort sen dess egentligen?

Jag nämnde att mina tankar var på annat håll idag och det är mycket just nu.
Jag var så säker på vad jag ville göra med livet men insåg att det var inte mina planer
utan någon annans. Har skickat in ansökan till skolor men är ännu inte säker på om
det är just nu jag vill börja plugga eller om jag ska följa med till USA.
Det var ju det som var meningen från början, jag var påväg men så kom kärleken..
Nu är jag på ruta ett igen. Ska på Au Pair möte sista April sen får vi se vart det bär av..
Men mycket av mina tankar idag var att jag frågar mig själv hur människor kan vara
så okänsliga?  Eller är de bara osäkra i sina handlingar? Blir så besviken på personer
som man har en uppfattning om men sedan visar den sig vara en helt annan.
Enligt mig så har alla nånstans den där fina känslan om hur man ska behandla sina vänner,
 men den verkar vara svår att hitta i vissa lägen.
Jag var så snurrig när jag kom hem så jag fick bege mig ut en runda runt sjön.
Tur att vädret var som det var idag för då blir man glad och livet känns mycket lättare, mycket fortare!

Jag smittar av mig.=) Idag fick jag ett sms av min kusin att hon ville resa till solen och det snart!
Det brukar alltid vara jag som skickar ideér.
Jag är iallafall på, behöver ett litet avbrott från vardagen även om jag älskar mitt jobb just nu!
Men drömma sig bort går ju alltid...




Hoppas på en lika fin vårdag imorgon.
Nu blir det TV. Eller som "mina barn" skulle sagt TiiVii :)
Jag tycker om mitt jobb way to much!

/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Vad är det du tänker på vännnen? Vad är det med vänner? Puss!

2009-04-01 @ 21:03:27
Postat av: Sandra

Nä jag tänker på det vi pratade om innan idag.

Tycker det är skit faktiskt! Tur att jag har dig hjärtat! Puss

2009-04-01 @ 21:55:54
Postat av: Johanna

Sandra vi MÅSTE ses snart, nu genast! :)

2009-04-02 @ 00:16:52
URL: http://jujulina.blogg.se/
Postat av: matilda

nej, mina klasskompisar var så tröga så mördarna röstade ju ut varandra. haha. Ja, nästa vecka ses vi, jag ringer dig så fort jag har mobil igen, typ imorgon ;) PUSS

2009-04-02 @ 09:10:31
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: Sandra

JA det måste vi!! saknar dig!!



Matilda hör av dig när du fått mobil igen!! :)

2009-04-02 @ 12:42:15
Postat av: JossanP

Aaaaaha, det är därför du aldrig uppdaterar i din gamla blogg, jag har ju väntat och väntat och väntat! och så har du bytt :)

2009-04-02 @ 15:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0