Älskade Fredag!

Gick en härlig morgonrunda med Matilda idag men det är sjukt att
det kan vara så varmt redan vid åtta på morgonen. Eller är det kanske
så att man inte är van vid det och tycker det är högst ovanligt?
Gissa vad mer jag gjort idag! Jo, ännu en gång tog jag mig till cowboystaden
och denna gången med syster. Det var nämligen vår kusins sista jobbdag
och Linnéa ville även hon se henne, alltid lika kul =) Sen att jag har blivit
tokförälskad i en cowboy där är väl en annan historia! Haha. Nu tänker
ni att jag gått och blivit spritt språngande galen men vet ni vad, om ni skulle
se honom skulle ni också bli helt till er. Äsch, ögongodis är väl aldrig fel!
Nu ska jag iallafall strax förbereda mig inför en kväll hos sötjossan med
Petra och jag hoppas verkligen att Johanna dyker upp också. Riktigt kul
ska det bli! Imorgon är det Stockholm som gäller, fick tag i Ellen och en
fika med henne får det allt bli. Måste packa väskan..men det får bli inatt!

Vet ni? Om exakt två veckor flyttar jag till Östersund, galet!

/Sandra♥

Tack för din omtanke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0