Åsa.

Just nu befinner jag mig i Åsa i min fasters stuga och den
är inte sig lik. Verkligen jättefint har det blivit!
Shoppat loss i Göteborg idag och nästa vecka blir det till
att shoppa loss i Stockholm. :) Ska snart få läsa ett repotage
om Ida som gått ungefär samma linje som jag ska gå!
Ännu mera pepp. MIn faster peppar mig för fullt och jag
känner mig ännu mer förväntansfull!
Nu blir det grillning och mys på altanen ikväll =)

/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Johanna

Nice hörru! I Åsa har jag också befunnit mig en gång i tiden, inte överdrivet stort ställe men fint :)

Vi måste ses snart igen! Vill veta om ditt plugg och vad som hänt senaste tiden :)

2009-08-02 @ 00:53:06
URL: http://jujulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0