Fullt upp!

Jobbat en hel del och går in på sista jobbpasset imon.
Känns riktigt tråkigt, har verkligen trivts på jobbet och haft
väldigt kul där. Helt fantastiska människor jag jobbat med!
Sen att jag fjäskade idag för att bli godkänd genom att
baka scones på morgonen är en annan femma ;)

Äntligen hittat ett par vandrakängor, Salomon, hur sköna som
helst. Nu är jag redo för både fjäll och Afrikanska vidder.
Underställ är också införskaffat, bara regnställ kvar nu och
jag vill ha ett riktigt bra..kräsen som jag är! Börjat packa väskan
lite..Är redo för att börja nu!

Ikväll blir det en runda till Petra efter att hon slutat jobba =)
I veckan som kommer blir det lite släkt och vänner och en
massa massa packande! Men nu ska jag ta det lite lugnt
efter att ha vandrat i terräng med Daddy i letande efter kantareller.
Över bäckar, genom snår, upp och nedför branta berg i regn och rusk.
Peeuuh. Gick och funderade på hur det kommer kännas att vandra i
Afrika..vilka bilder man kan ta. Systemkamera ska givetvis införskaffas!

Ett stort GRATTIS till mina kusiner!
Sofie som fyller 20år.
Tobias som fyller 23.
HURRA HURRA HURRA!

/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

haha! Du det såg nog väldigt roligt ut. haha! :)

2009-08-18 @ 12:51:56
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0