Happiness!

Jag satt igår och tänkte att jag har nog världens bästa sommarjobb!
Enligt mig iallafall =) Jobbar med såna kanon människor och jag har
jättekul. Är så glad över att jag fick tag på detta!

När jag kom hem från jobbet idag blev det en runda runt sjön för att
hålla mig vaken men sen somnade jag lika fort när jag väl satte mig
i soffan igen. Ska iväg och träna med Matilda ikväll i denna hetta!
Men skönt ska det bli.

Ringde till en annan lärare idag och trots att han var ute och vandrade
på Östersunds gator svarade han på mina frågor. Hur trevlig som helst!!
Engagerad i vilka hans elever är och han visste vem jag var när jag ringde,
att jag var tjejen från småland :) Jag känner mig redan jättevälkommen!
Ska ringa Sven ikväll igen för att få husmors nummer så jag kan få lite mer
info om rummen osv. 
De första tre dagarna ska vi ut och vandra på fjället till vackert belägna stugor
med bastu och grejer. Hur mysigt som helst tycker jag som den
naturmänniska jag är :)
Längtar!


Känner mig riktigt glad idag!
Hur mår ni?

/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Matilda

Åh, det låter riktigt roligt att vandra på fjällen! Det vill jag med göra! Du får ta massa kort och skicka! :) Syns snart vännen!

2009-08-06 @ 16:56:48
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: JossanP

Vad kul att allt känns så bra! :)

2009-08-07 @ 09:12:48
Postat av: Petra

Låter så himla bra. Det kommer bli jättebra. I know it! :) Puss!

2009-08-07 @ 16:55:05
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0