Syskonkärlek.

Syskon kan vara bland det bästa som finns men visst
kommer det stunder då man bråkar så huset skakar.
Det har vi precis gjort, för en liten bagatell som inte ens
är värd att tjaffsa om. Det värsta av allt är när en inte ens
kan diskutera utan istället höjer ljudet på datorn och
ignonerar en totalt. Väx upp! Ja jag är arg.
Tur att jag har mina kusiner som jag kan umgås med när
syskonen inte ställer upp. Så nu ska jag snart till Jönköping
och köpa data med Tobias, sen ska vi hem till honom och
fixa. Så om en stund kommer jag inte vara arg längre och
när jag kommer hem ikväll kommer jag och mina syskon
vara bästa vänner igen. Syskonkärlek, jotack,

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

I know the feeling. ;)

2009-08-03 @ 14:57:37
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar.Tack du =)

2009-08-03 @ 16:07:43
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0