Ta ett djupt andetag.

Har haft fullt upp de senaste dagarna och har fortfarande en del att fixa.
Om TVÅ dagar åker jag mot Östersund, om två dagar lämnar jag lilla trygga
Gnosjö och beger mig ut på nya äventyr. Är sjukt förväntansfull även om det
hela känns lite skrämmande! Lite pirrigt sådär.
Ska ta en paus mitt i allt och luncha med Johanna, känner att jag behöver
ett litet avbrott. Efter det ska jag hem och baka, baka och baka. Kommer ju
lite folk hit på torsdag, så nått gott ska jag väl kunna bjuda på =)
Om jag skulle försöka packa lite till..

Förresten min kusin Tobias räddade verkligen mig igår!! Ska köpa honom en riktigt
stor godispåse som tack. Vad skulle jag göra utan mina kusiner?
När jag ändå är inne på kusinämnet så hoppas jag att Frida flyttar upp till Åre
till jul! Vilket det verkar som. :)
Packa var det ja!
/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Matilda

Sjukt nära nu, man börja inse att det händer på riktigt nu! Det kommer gå skitbra för dig vännen! Kommer dock sakna dig till tusen!! <3

2009-08-19 @ 13:07:03
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0