Barapppapppaaa barapppaa!

Hola amigos!
Nu var det ett tag sen och ni kanske undrar vart jag har tagit vägen?
Jo jag har befunnit mig i Halmstad den senaste veckan med min
kusin Frida. Det har varit, fest beblandat med filmkvällar och självklart
har det varit Miami ink & LA ink om vartannat också. Sjukt pepp på att
göra min tatuering nu. Iallafall så har det varit en bra vecka, med bra
människor och ett plus i kanten är att jag fick träffa min Ellen. :).
I söndags kom mina goingar hem från spanien, äntligen!! Åkte givetvis
hem till Petra&Alexander direkt och Matilda träffade jag på en promenad
dagen efter. Ett biobesök med Linnea har också hunnits med. Imorgon
börjar allvaret igen, då är det dax att börja jobba..ska jobba 5pass sen
är det dax för ett besök i huvudstaden med gänget. Sen att jag går här hemma
och laddar inför hösten med diverse tankar är en annan sak. Jag är redo!
Jag ser bara möjligheter och nu är det dax för äventyr!
Min sommar har hitills varit bra och jag ser inget annat än att den ska fortsätta
vara det!
Hoppas ni har det bra!

/Sandra♥

Tack för din omtanke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0