Check!

Gröt - check.
Knäckebröd - check.
Juice - check.
Hostmedecin - check.
Packat väskan -          .
Dagens lunch - check.
Kvällsmat - check.

Om en timma åker jag och jobbar igen, det tar på krafterna att jobba
såhär intensiva pass. Det blir ju inte bättre av att jag inte riktigt kan
somna på nätterna, kommer inte till ro. Men inatt så kanske jag kan
skuffa undan alla tankar, kanske. Jag börjar hitta rätt och nu är det
bara att vänta på besked för att se hur man ska ladda.
Packa väskan kanske, undrar hur vädret ska bli idag? Solen kikar ju
faktiskt fram nu. :) Ha en bra dag!

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Försök att lägga ifrån dig tankarna, om inte hela tiden så kanske för en stund. ;)

Och du, luras inte av vädret, snart kommer kanske värsta störtskuren, man kan aldrig veta. :)

Puss!!

2009-07-24 @ 10:56:53
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0