Jobb

Nu har jag jobbat mitt första dygn och det har varit väldigt spännande
och kul. Stundtals har jag känt mig rädd och funderat på vad det är jag
har gett mig in på för att i nästa sekund verkligen tycka det är hur bra som
helst. Det vänder fort däruppe. Men jag tycker det är kul och jag trivs med
både mannen jag har hand om och personalen, riktigt trevliga människor!
Nu är jag ledig fram till imorgon 09,00 då jag påbörjar mitt andra pass
och jobbar ett dygn. Trött i huvudet..
Nu ska jag vila en stund, hoppas ni har det bra!

/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Hejsan sotnos! Nu sitter jag och alexander pa hotellet vid datorn for att kolla vadret de kommande dagarna och det ser lovande ut! :) Vart vaxlande molnighet, men vem klagar. vi ar i spanien och badar och simmar runt som tusan!

Vi saknar dig! Puss o kram!

2009-07-10 @ 14:24:50
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0