Somewhere over the rainbow...

Idag är det många som lämnat mig kvar i min ensamhet här i lilla
Gnosjö. Ritkigt tråkigt, mycket blandade känslor och saknad.
Var tvungen att ringa Frida för att prata, min vapendragare i alla lägen
och tjejen som jag bygger ideér med! Henne ska jag få umgås med
vecka 29 och Göteborg blir vår destination..om inte vi får oss ett ryck!
Känslan av att vilja bryta vardagen har växt sig starkare, nu vill jag ge
mig in på nått nytt som inte inkluderar Gnosjö.Jag vill någon annanstans,
jag vill se, lära och utforska! Just nu funderar jag på att göra något galet,
genomtänkt men ändå så spontant..mmm,vi får väl se.
Har haft en riktigt bra vecka, tack!  :)

...skies are blue,
  and the dreams that you dare to dream
  really do come true.




/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Frida

Ja man är lite ensam här i Gnosjö nu när alla åkt till stugorna och utomlands och flytt utanför 50 skyltarna :D hihi



Nu har jag badat hela dagen och solat såå underbart! :D



PUSS!

2009-07-04 @ 16:09:39
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0