Är magen glad...

Sitter just nu proppmätt i Bredaryd hos mina kära kusiner, här
vankas lite kalas för Frida som fyller 20år idag. Vi dricker cider
om vartannat och laddar inför förfest och sedan blir det öltältet.
Jag som inte skulle dit :) Lite marknad och gott folk idag på det!

Längtar just nu till helgen efter midsommar. Jag vill för en gångs
skull att tiden ska springa iväg för att sedan stanna upp några dagar..
Mmm. En längtan på hög nivå!

Nej nu ska jag komma ifatt Frida lite..Nu är kusinerna på G ännu en
gång! ;) partyparty.

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Matilda

Den helgen kommer bli bra på alla möjliga sätt! :)

2009-06-13 @ 18:49:42
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0