Energikick!

Är full av energi just nu och väldigt värligt pepp på att få
börja komma igång att jobba. Brandstationen var dagens
höjdpunkt, väldigt bra information och väldigt kul att få släcka
eld. Kul är det inte i verkligheten när det verkligen gäller men
om jag byter ut ordet mot intressant och lärorikt så kanske
det låter bättre! Hittade tre störtsköna tjejer att hänga med idag
och det gjorde det hela lite roligare och lite bättre. =)
Imorgon blir bär det av till Liseberg, en heldag med goingar
och karusellåkande.. kan ju knappast bli bättre!
Energin bara kom smygande sådär, kanske är det vindruvorna
jag åt innan eller så är det bara känslan av att ha fullt upp och
att livet leker! Nu ska jag packa träningsväskan, göra mig klar
för sängen med en bok och sedan invänta ett samtal från den
personen som är en stor del till att allt känns så himla bra!

/Sandra♥

Tack för din omtanke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0