Innan solen gått opp

06,00 vaknade jag av att daddy var uppe och gapade,
Gibson kunde inte gå. Han ligger där helt stilla och bakbenen
är som förlamade..så jag fick gå upp och sitta med honom
medans pappa fixade och snart ska vi iväg till veterinären.
Stackarn.

Så idag blir det en hemmadag utan jobb, skönt! Ska iväg en
sväng till skolan och lämna in en redovisning om vad jag gjort
med barnen de senaste månaderna. Imorgon är det dax för
introduktion inför sommaren och som jag ser fram emot att
börja jobba nu! Semester, psst. :) Hinner ha lite semester nu
innan och ska iväg på diverse utflykter.

I övrigt trivs jag med tillvaron för tillfället och det gör mig ingenting
att hösten är lite oplanerad. Detso roligare med impulser! Känner
att jag har mina ideér som vanligt men vad det blir återstår att se.


/Sandra♥

Tack för din omtanke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0