Jobb!

Min sommar kommer bestå av en hel del jobb! Hade tänkt
vara ledig en vecka innan mitt semesterjobb men nej då
blir det en intensiv vecka på fritids istället. Vem kan säga
nej när Siv kommer och frågar om jag skulle kunna tänka
mig jobba för hon får inte ihop det annars. Sen TRIVS jag
ju så bra där också :). Så några få dagars ledighet får jag
försöka pricka in ändå!

Nästa fredag börjar barnens sommarlov och det är med
blandade känslor jag kommer behöva säga hejdå till "mina"
underbara barn! Ett minne och en erfarenhet för livet.

Kommer jobba en del denna veckan och sen är det student,
Varberg och annat på G så bloggen kommer komma lite i
efterhand, därav min dåliga update! Men ska försöka slinka
in ett och annat inlägg med jämna mellanrum :)

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Frida

Va skönt med lite jobb ändå ;) klart du ska hålla oss uppdaterade ;) hihi

Nu ska jag till jobbet... trött som attan idag. Man är ju uppe länge när vädret är bra skratt

Pussen

2009-06-02 @ 06:37:50
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0