Lite ofrivillig sovmorgon.

Dagen började med att jag försov mig och i panik ringde jag
till Petra och sa att jag skulle komma fortast möjligt. Tur att
hon börjat bli van med mina virrigheter så det jag möttes upp
av en kvart senare var ett skratt och kommentaren "knasboll". :)
Vi fick ut en hel del och Petra fick även 4poäng. Mer om det kan
ni läsa i hennes blogg. Har funderat lite och insett att jag vill
prioritera vissa saker högre än andra och att jag igår gjorde ett
lite förhastat beslut. Ska se om jag kan ändra på det idag..
Förutom det ser dagen ut att ha potential till att bli en bra dag,
solen skiner och då känns allt genast mycket lättare.
Jag har så mycket att se fram emot nu så allt känns mycket
lättare, roligare och tiden springer iväg. Det gillar jag!

Ha en bra dag!
/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Du är min bästis Sandra!:)

2009-06-02 @ 14:18:04
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är min pluttan! :)

2009-06-02 @ 14:27:47
URL: http://sandramarianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0