Inte som alla andra..

                       Emilia kom precis hem och såg ut såhär..



                 Linnéa såg ut såhär på studenten..



                    Daddy cool  och Mamma min mamma.



                             Daddy Cool sa "kiss my ass".



   Fick ett mms en dag av min kusin Jonatan och hans flickvän Jessica.




Jag har en helt galen familj/släkt och vi är alla precis lika galna.
Ni får ta oss för dom vi är, för den jag är. =) Vi är inte som alla andra.
Det gäller bara att man har sinne för humor och sen är det klirrat.
Haha. Vi har våra stunder...ville bara dela med mig
lite. Hoppas ni får er ett gott skratt! Merci.



                                     /Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

HAHAHA! Knäppafamiljen! :) I like! :)

2009-06-10 @ 09:26:19
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0