Som ett barn.

En helt perfekt sistadagen med barnen och en massa skratt.
När jag sedan vinkat av dom kunde jag inte längre hålla tillbaka
tårarna, möttes av Carina och vi pratade om hur det varit och hur
framtiden kommer se ut. Kramade om Anna och Linnea på utvägen,
sen behövde jag Petra & Kristofers ord! Detta låter kanske överdrivet
för er men för mig är det så mycket mer, det är så mycket känslor inblandade.
Jag är otroligt glad över att jag fick denna chansen och jag är otroligt
glad över de nya band jag fått. När jag sedan kom hem kröp jag ner
under täcket och grät som ett barn..
Imorgon är det skolavslutning med alla de andra barnen och det är även
det med blandade känslor. Man har fått en sån kontakt med så många
och nu är det slut. Skiljas från arbetskollegorna är också ett moment
som gör att det känns extra tungt. Sitter här och tänker på allt vi gått igenom
och hur bra vi har varit som team! Fann en underbar vän, Linnea och som
jag kommer sakna henne. Men som vi sa "för oss är det inte slutet" :).
Som ni säkert förstår har jag verkligen älskat mitt jobb och jag har trivts varje
sekund! En bra tid i mitt liv när jag som mest behövde det.


                                           

                                                            Jag och Linnea :)

                           Fem underbara månader har gått och vilka minnen sen!
                                            Nu är jag redo för nya utmaningar..
                                                                   /Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Det kommer gå så bra för dig vännen, det vet jag. :)

Puss o kram vännen!

2009-06-11 @ 20:01:51
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sandra, DU är underbar! och som sagt, det är inte slutet.Vi får se de som en början på det som kommer sen....hehehe...Ses imån! STOR kram

2009-06-11 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0