Tacksamhet

Det handlar om att ge och ta här i livet men det finns verkligen
de som bara tar och tar och tar! De visar aldrig någon tacksamhet
om man ställt upp för dem och de kan inte ens säga ordet tack.
Jag blir så arg, man beter sig inte så och borde man inte tänka efter
lite. Man förstör för sig själv på så vis och man blir illa omtyckt..
Tråkigt att det har blivit såhär och som vi har försökt att hela tiden
ignonera men nu har det gått för långt! Att man kan vara så trångsynt 
och elak mot personer som ändå ska vara ens släkt..
Nästa gång håller inte jag käften, nästa gång ignonerar jag inte,
nästa gång ska allt osagt sägas.Jag blir bara så arg!
Tänk på att både ge och ta är ni snälla, ni  kommer komma så långt
på det och ni kommer få så mycket tillbaka!
Visa tacksamhet!

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Johanna

du är bra sandrus! Vi måste ses snart igen :)

2009-06-15 @ 23:41:46
URL: http://jujulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0