Totalt avslappnad.

Efter campinglivet med min underbara vän Petra i helgen slappnade
jag av totalt. Vilket var väldigt skönt, behövde varva ner. Och vilken helg
dessutom, som jag har skrattat och som jag kommer lägga denna
helgen i mitt minne. Det är bara vi som kan få till det. TACK. :)

Har tagit mig in på sista jobbveckan på skolan nu och det är med blandade
känslor, men jag är redo för nått nytt nu. Nya utmaningar som väntar på mig!
Imorgon är det klassresa som gäller för hela slanten och det ska bli så mysigt..

Var på Epilepsi utbildning idag,mycket intressant och väldigt givande. Även om
stolarna inte var de skönaste och rummet led av syrebrist..så gick det. Lite kändisar
var där nämligen Alfred och Karro. Riktigt länge sen jag träffade dom, jag fick lite
skratt med Karro och lite småprat. Jag börjar bli riktigt laddad inför sommaren,
ska klirra en cykel och sen vill jag börja jobba! Ser fram emot det!

Vill även säga att jag är väldigt glad för min vän Matildas skull idag!
Grattis vännen! :)

/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Campingsemester får bli en tradition. :)

2009-06-10 @ 09:24:52
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack vännen! Lyckan sitter i! :)

2009-06-10 @ 09:40:54
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0