Dubbelt.

Idag har jag jobbat dubbelt och det ser ut att bli så resten av
veckan också. Först skolan sen Allpack.
Vaknade till regn idag vilket kändes skönt, frisk luft återigen!
Men självklart hoppas jag att solen sakta men säkert börjar
kika fram igen. Har anmält mig till en Epilepsi utbildning i
sommar som jag blev rekomenderad av min "nya chef". Jag
ser verkligen fram emot att börja jobba nu, visst kommer jag
missa mycket kul i sommar men kommer bli en erfarenhet rikare!

Jag vill ha en systemkamera, en dator och lite photoshop. Sen
är jag nöjd. Sitter här på Allpacks data nu och hittade lite bilder
som jag tagit och visst sparat här. Suprise! Sommar tänker jag...
   

Nu väntar sis på mig. Dax att bege sig hemåt..
en runda runt sjön får det allt bli idag!

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: petra

Jag skulle med kunna ta en kamera när du ändå är igång. :) Hemkommen och ska äta nu. Hörs imorgon?! Puss vännen!

2009-05-05 @ 22:23:02
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0