En liten sammanfattning av helgen!

Den började med Logen och där hölls det hög klass som
vanligt och alla var på sitt bästa humör. Men som i de flesta
fall så finns det givetvis lite undantag när de gäller "bästa humör"
som ska hålla hela kvällen. Det bästa var att Petra ändå kunde
hänga med! Fredagen bar det av till mitt andra hem
(Petra&Alexanders place) med Matilda
&Frida. Pratade igenom logens händelser, skrattade och hade
det väldigt trevligt..som alltid :)
Igår åkte jag hem och tog det chill hos mina kusiner i Marieholm.
Där var vi även lite arga och besvikna, vi kan väl lätt konstatera
att våran starka fina moster aldrig skulle gjort så.
Slutade med att Tobben åkte med mig till Gnosjö och nu ska
han lära mig spela "nothing else matters" på gitarr. Får väl se
hur långt vi kommer med det.. tålamod.
Idag har jag gått morgonpromenad med Matilda och sen sovit bort
hela dagen, hur skönt är inte det då? Jag borde städat mitt rum, men
äsch de hinns väl det med nån dag.

Någon söndagsångest har jag inte heller, jag ser fram emot morgondagen
och det ska bli så kul att träffa alla igen! =) Ha en fortsatt trevlig Söndag!

/Sandra♥

Tack för din omtanke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0