För; snack, kylning, jäkla lycklig!

På tvn är det försnack inför melodifestivalen som gäller, så
går det när ens mamma är ett "melodifestivalen-freak".
Trodde inte att det fanns försnack till det och till råga på allt
håller det på en timma! Jag flydde soffan för ett tag, har tillbringat
sisådär 5timmar och en säsong av "vänner" där idag. Har nämligen
gått och blivit förkyld. Ont i halsen, huvudet känns som en tickande
bomb emellanåt och inte för att tala om näsan som skriker efter
Nezeril! Inte konstigt när man jobbar i bacillernas värld, jag får
skylla mig själv.. men äh, det hör till!

Förutom det så är jag för jäkla lycklig!
Det mesta rullar på och nya utmaningar kan vara på intåg.
hurbraärintedetpåenskalaetttilltiodå!

Då får vi se om Sverige går vidare idag då. För om jag känner
mig själv kommer jag hamna i soffan igen och kolla på kvalet
jag med. Men försnacket,glöm det! :)

/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Hej vännen, är du ledig idag? En promenad i eftermiddag kanske? Puss!

2009-05-13 @ 09:28:58
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas inte du blir sjuk nu gumman!

Det var 30 kr för mycket du satt in ju! ska du ha dem? ;) Hoppas dagen varit bra



Puss o kram

2009-05-13 @ 20:55:30
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Frida

bra ;)



Ok då vet jag

I helgen blir det nog lugnt, har inte någonting inplanerat nu iaf.

känner att ja behöver ta de lugnt ibland med :) är ju alltid något jag håller på med annars hhaha. sj då? planer eller blir de lugnt med?

Tackar, jo de var sååå skönt att få veta att man får stanna :D slipper man oroa sig för hösten.



Ha en bra Fredag, nu ska ja till jobbet.



Pussen

2009-05-15 @ 06:42:25
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Just det! det är ju ni som har mina "friends" avsnitt! (och nej jag skrev inte "friends" bara för att verka bättre, jag är helt enkelt bara van med det "rätta" namnet!;)

2009-05-31 @ 20:32:20
URL: http://sofiefantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0