Har vi haft kul?

Nu är jag hemma efter en kanonhelg i Växjö! En galen helg med
de underbaraste av de underbaraste! Nog för att jag hade mycket
med mig dit så måste jag ändå säga att det bästa är vad jag har
med mig hem. Nya minnen, roliga konversationer, en massa skratt,
helgalna bilder och nya bekantskaper. Framförallt ett ännu starkare
band till mina vänner! Sen att jag är hemma med på tok för mycket
spray i håret sedan gårdagen,eftersvettningar, antagligen pollen
och en stukad fot, det är bara en droppe i havet. :)

     

     

     

     

     
     



                             För att återkomma till rubriken, har vi haft kul?
                                                            TYDLIGEN! ;)

Tack för din omtanke.
Postat av: Matilda

Vi hade tydligen en skit rolig helg! Tusen tack min vän!

2009-05-24 @ 20:57:09
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: Petra

Hahaha! Tydligen hade vi så kul att vi måste göra om det igen och igen och igen! :)

2009-05-25 @ 12:56:14
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0