Here comes the night!!

Jag bara vrålar när den kommer ut ur högtalarna, låten som Kim
sjunger. Han som var med i "Made in Sweden", vilken röst han har!
Helt klart min nya favorit. Och vrålade det gjorde jag och Linneá
både till och från Halmstad idag. Studentklänning stod på inköpslistan
och så fick det bli.  Känner mig väldigt hängig och trött just nu så det
får bli soffan med mina systrar ikväll! Vänner & melodifestival..
Det slår aldrig fel! Sen åker ju Linneá till Rhodos inatt så vill ju umgås
med henne in i det sista,medans man fortfarande känner sig snäppet
brunare. ;)

Gårdagen bestod av mys hos Petra. Frida going hade bakat hallonpaj
som vi med glädje vräkte i oss! Vi förbarmade oss över hur elaka vissa
människor kan vara. Men dålig självkänsla och avundsjuka är väl det
enda svaret skulle jag tro i detta fall. Men jag tycker inte om det!
Matilda kom hem från Växjö och joinade oss också. Ju senare det blir
ju mer konstiga blir våra diaolger, jag vet inte riktigt vart orden tar vägen..

Sandra; Då blir det ju som att vi bor som i ett Kolli!
Matilda; Kolli?
Sandra; Nä, kolli är en hundras va?
Petra; Kolli är ett lik! Det heter kollo.
Sandra; Just de..då blir det som att vi bor i ett kollo! :)
Markus; Ni ska väl inte bo i ett kollo, ni ska ju bo hos Matilda?



Ha en mysig Lördag!

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Haha. Så det kan gå när man är trötter. :)

2009-05-16 @ 18:20:32
URL: http://petramargaretha.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du är en knasboll Sandra! :)

2009-05-17 @ 13:30:37
URL: http://matildaeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0