Hos Petra.

Nu ligger jag i Petra&Alexanders stora säng, ja jag tar mig den
friheten. Vi har hållt på med vårt projekt en stund nu och allt börjar
falla på plats. Har vi tur så blir det premiär redan ikväll :)
Men nu ska vi till kyrkan och kolla på konsert, en liten flicka som
jag varit elevassistent för ville så gärna att jag skulle komma och
vem kan säga nej då? Så mysigt. Sen blir det champions league
final här i mitt andra hem! En riktigt mysig kväll med mina fina vänner
fattas bara Matilda! Men vi har dig i tankarna.:)
Men nu ska jag och Petra iväg och köpa blommor..

/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Matilda

Åh, jag hade gärna varit mer er och kollat på fotbollen. Jag får sitta ensam i min lägenhet istället, och heja :)

2009-05-27 @ 19:47:39
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahah jo man kan ha tankarna på annat ibland så glömmer man saker.

Jo allt är fin fint här :D



De är bättre med armen men ja fick mer tabletter att äta efter besöket hos doktorn sen är de sjukgymnastik som gäller.



Du ska inte boka in ett princess pe party förresten? :D bokat in med Matilda nu :D

Har varit o hämtat nyheter idag :D massa saker jag vill vill vill ha :D



Hade varit skoj att träna lite med dig o petra någon dag med.

Måste komma igång känner jag.



Puss puss

2009-05-27 @ 21:27:44
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0