Morning!

Då vaknade man upp till en regnig Måndag, är det inte för
härligt? Jag har inte ens nått paraply! Vaknade innan
klockan ringde givetvis och har nu fått i mig min gröt som
jag inte kan vara utan. Känner mig ändå otroligt motviverad
inför veckan,det är ju endast tre-dagars-vecka och sen bär
det ju faktiskt av till Växjö! :) hurkulskaintevihadå!
Ikväll blir det en sväng till Petra och vi ska fortsätta bolla
ideér till vårt projekt, jag är pepp! Man kan inte hjälpa alla
men man kan alltid hjälpa någon och det hoppas jag att
vi kommer kunna göra genom detta! Detta ska bli en bra

Måndag, trots regn. Det finns ju faktiskt kläder efter väder!


Ta hand om er!

/Sandra♥


Tack för din omtanke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0