Prinsessa!

Idag är det dagen D för syster och idag ska hon ta på sig sin
prinsessklänning och dansa vals! :)
Men mycket är det som ska fixas och gårdagen bestod av
magont, nervösa skratt och tillslut stor lättnad. Allt gick till slut
i lås och bom. Nu kommer det bli fullt hus här hemma, frisyren
ska göras, sminket ska på, Evelina ska komma hit och hennes
frisyr ska också göras av våran alldeles egna "frisör".
Våran egna smyckesdesigner var här och lämnade av smyckena,
och vad fina dom blev!! Nu blev jag ännu mer sugen på att designa 
ett själv med hjälp av honom!  Jag har mina ideér..

Nu ska jag springa runt och kika lite till innan det vankas jobb..
idag skulle jag helst vilja vara ledig men nej. Jag lägger in en
bild ikväll på sis, hon kommer slå alla med häpnad och se ut
som en riktig prinsessa! :)

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Johanna

Det ska vi sannerligen ha! :D Längtar!

ses kanske i city idag;)

2009-05-28 @ 11:17:19
URL: http://jujulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0