Växjö


De där med packning är inte min starka sida och jag hade fullt upp
med att packa väskan idag. Ju större väska ju mer trycker jag i,saker
som "kan komma att behövas" eller saker som "är bra att ha".Jag
skulle behöva gå en kurs i packning. Som tur är så är jag inte ensam,
Petra lyckades även hon få med sig en hel del och som hon sa;
"Man måste ha valmöjligheter". Så där gick vi mot tåget och kånkade
på all våran packning, hittade efter många om och men två platser där
kunde trycka in oss, fulla i skratt! En timma senare möttes vi upp av
Matilda och Markus i ett varmt Växjö. Maten är inhandlad och nu ska
vi tlaga mat och tjöta av oss jag,Petra,Matilda och Markus.
 Mysfaktor på det.

/Sandra♥


Tack för din omtanke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0