När det känns rätt.

I måndags rullade bussen in mot station här i Östersund.
Frösön uppenbarade sig och var hur vackert som helst
med alla tända lampor i mökret. Ju nämre jag kom ju
större leende fick jag och känslan! Helt underbart.
Jag älskar Östersund, Norrland, jämtland, you name it.
Att komma hem hit, lyckan kan inte vara större. =)

Nu är vi alla samlade igen och det känns hur bra som helst.
Vi har redan hunnit busa av oss en del.
Det börjar bli kallt här uppe, skönt kallt och nu när jag tittade
ut, ja då snöar det. Gick en promenad längst vattnet idag,
som en hinderbana men otroligt härligt.

Jag mår skitbra och jag har det bättre än bäst.
Hoppas ni mår bra där hemma i Småland. =)

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Oh, fick en vinterkänsla när jag läste nu. Vet inte vad det var som gjorde det, men en riktigt mysig vinterkänsla! :D

2009-11-05 @ 08:13:02
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0