Gnosjö.

Då var man hemma i metropolen Gnosjö och hur det känns?
När vi rullade in här och mina föräldrar berättade vad som
hänt sen sist, "de har byggt lite här, värdelöst", "man har rivit
byggnaden brevid shell" men sen är det väl inget som hänt.
Jag och Ellen kollade på varandra, skrattade och sa, ja inte
mycket som ändrats med andra ord. Kändes då skönt att
jag en vecka senare ska bege mig uppåt landet, kändes som
en trygghet. Jag är ledsen gott folk men jag kommer inte vilja
komma tillbaka till Gnosjö för att bo. Det är inget för mig!

Att komma hem till familjen var underbart och vi hade alla
mycket att berätta. Igår åkte jag och Linnéa, hämtade Emilia
och vi gjorde som vanligt. Sjöng högt i bilen och åkte omvägar =)
Det sådana saker som jag kan sakna, men jag vet att mina systrar
finns alltid där och inom ett år flyttar den ena också bort från Gnosjö.
Ikväll blir det släktmys för hela slanten, det gillas!!

Liza ringde igår, berättade att hon köpt te som vi ska dricka när vi
kommer tillbaka hem. Åh! En vecka hemma räcker som sagt.
Jag har en familj uppe i Ås också.

/Sandra♥

Tack för din omtanke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0