Hemlängtan!

En vecka kvar tills jag får åka hem till Småland och jag måste erkänna
att nu när jag vet att det närmar sig så har jag fått en riktig hemlängtan.
Jag längtar inte till själva Gnosjö men jag längtar hem till Ekeberga, till
bygatan 18! Jag längtar tills jag kan sitta och äta med hela familjen, tills
vi ska sitta i soffan och ha myskväll. Jag längtar efter att få träffa mamma
och pappa, att få prata med dom. Efter Linnéa och Emilia, skratta med dom
och få lite update. Saknar min lilla familj mycket mycket!
Sen att få träffa lite vänner ska bli otroligt kul men också en dag då jag
ska stänga av mobilen, inte vara vid datorn och bara krypa ner i soffan
framför tvn och göra ingenting.
Idag lämnade många sjösala och åkte hemåt, det känns redan tomt och
man saknar dom redan. Tur att jag har älskade Siri här, vi har precis
suttit i köket hur länge som helst och pratat om "minnen" vi har. Adam
joinade oss en stund. Ikväll blir det film med grabbarna och imon kör
Micke mig till station och sen är det stockholm som gäller i en vecka!

Jag kommer längta hit en hel del, det känner jag. Så mina planer att åka
tillbaka hit på Lördagen är ändrade för jag åker redan på fredagen. Jag och
Sofie åker till Annie i Orsa och sen åker jag därifrån tillbaka hit. KUL =)
Efter att ha bott såhär har jag en känsla av att man blir rastlös nog när man
är hemma och ingen är där. Galet!

Nepp nu ska jag packa lite. Ha en bra kväll gott folk!
/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Johanna

Vi måste ses när du är hemma :)

2009-10-16 @ 22:30:04
URL: http://jujulina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ses snart vännen!

2009-10-16 @ 23:03:43
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: Petra

Jaaaa!!! Sen kommer jag till dig och ditt Sjösala. ;)

Snart så! :D Puss o kram!

2009-10-17 @ 18:13:04
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0