Världens mysigaste.

Fick veta världens mysigaste "hemlighet" idag. =)
Jag hoppas lite på att dagen kommer vara 11maj.
Det skulle jag gilla!

Har umgåtts med älsklingskillen Vide hela eftermiddagen
och vad mysigt det har varit. Mycket skratt, pussar och
kramar. Kan man någonsin få nog?

&mina vänner. Jag har fått säga till många att jag inte
kan ses. Jag hinner inte, det har varit intensiva veckor
uppe i östersund att det tagit mig dagar att ens varva
ner här hemma. Det är inte så att jag inte vill träffa er
men vid jul är jag hemma i 5veckor och förmodligen
är allt mycket lugnare då. Det jag prioriterat nu är familj
och släkt. Sen att vara själv hemma och njuta av tystnaden.
Det är vad jag har behövt nu, så jag hoppas att ingen tar
illa upp men det är så att jag behöver den mesta av denna
tiden hemma. Om 7veckor kommer jag hem igen, jag ska
ju inte vara borta för evigt :)
Ville bara klargöra så att ni förstår.


Världens mysigaste Mia ringde idag. &jag är så glad för dig
vännen min :)



/Sandra♥

Tack för din omtanke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0