Långhelg!

I måndags vandrade vi ut på fjället och skulle ta oss en bit
för att bo i stugor utan el och med utedass. Utan att riktigt
veta vad vi gav oss in på började vi vandra. Det var tungt
och det var svettigt, men vi klarade det med rekordfart!
Att dricka vatten ur bäckar och sjöar är bland det häftigaste
och att bo utan el är väl inte lika häftigt då. Men vi stod ut i
tre dagar och vi hade det riktigt kul! Det som gav kicken för
dagarna var att bestiga en fjälltopp vid namn santa! :)
Nu har vi långhelg då vi är lediga imorgon..vad ska man hitta på?
Östersund har ju allt att erbjuda.
Bokade biljett till Stockholm den 17okt, då ska jag få träffa min
lilla pärla! Förhoppiningsvis en stund varje dag i en hel vecka,
mellan studiebesök osv. Planera lite framtid med min lilla vän för
vi har lite planer trots allt! Sen kommer en annan pärla upp hit
i november så det känns riktigt bra!
Och vet ni, jag har valt helt rätt linje och jag har träffat helt klart
de underbaraste människorna. Helt klart!

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Sofie

Jag är så glad för din skull Sandra! allt kommer verkligen gå väl för dej i livet nu. du har äntligen tagit det första steget ut i världen! man måste ju börja nånstans:D

2009-09-06 @ 19:17:03
URL: http://sofiefantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0