Miniweekend!

Det blev en miniweekend till Orsa över helgen till min kusin Annie
som numera bor och pluggar till receproducent där. Efter en lugn
fredag med filmkväll blev lördagen något livligare! Med utgång på
stadshotellet och ett riktigt härligt gäng kan jag inte säga annat än
att det var en lyckad kväll! Min helg har inte varit bra utan den har
varit mer än bra! Orsa kommer jag definitivt besöka inom snar framtid!



Lillen. Annies lägenhetskompis lilla vovve.

När jag väl åkte mot Östersund i söndags så kände jag att jag var påväg
hem. För detta har blivit mitt hem, här har jag min lilla familj! Och det kändes
riktigt bra att komma tillbaka. Här trivs jag! Har upptäckt flera likheter med
så många på ett djupare plan som jag verkligen inte trodde jag skulle göra.
Jag är inte ensam! Jag kan tala ut med nån som verkligen förstår vad man gått
igenom och vad man fortfarande inte riktigt kommit ur. Det känns så bra!
Och hur glad blev jag inte när jag såg denna på dörren till mitt rum?



                                  

Efter en väldigt lärorik och givande dag tänkte jag ta det lite lugnt fram
till våran lunchdate i nedre köket om en timma. Sen blir det bio i aulan!
/Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

Vad gullit! :)

Så bra att dom tar hand om dig! <3

2009-09-07 @ 17:45:35
URL: http://petramargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0